zondag, 22 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God,
    ik bid voor iemand die diep in het duister zit. Raak hem aan, schenk hem vrede en innerlijke rust, geef hem leven, licht en toekomst.
    Ontferm U over hem Heer.
    Ik dank U.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer,

    Ik kom eigenlijk met een gelijkwaardige intentie als hierboven ; ik geef het aan U Heer ; zegen allen ons gezin met Uw barmhartige liefde

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, leer ons opnieuw het "Onze Vader" bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, leer mij de naaste zien in mijn partner en kinderen. en hen liefhebben. Zegen ons allemaal met Uw liefde. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader, ik bid tot U met woorden recht uit mijn hart. Waak over ons Lies en bescherm het ongeboren kind dat zij door u mocht ontvangen. Na zovele jaren is dat geluk haar overkomen. Ik bid tot U en Moeder Maria opdat het kindje verder mag groeien tot een mooi en liefdevol mens.
    Ik denk ook aan alle intenties die hiervoor werden neergeschreven, God verhoor hun gebeden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus,
    Koning in eeuwigheid,
    wees aanwezig bij die ontelbare mensen
    die vandaag gebukt gaan
    onder lijden, geweld, vervolging,
    ziekte of eenzaamheid.
    Houd uw ogen gericht op mensen van deze tijd
    die rechteloos en weerloos door het leven gaan.
    Help ons groeien in het geloof en de hoop
    dat eens het leven en de liefde
    een overwinning behalen op alle verdrukking en kwaad,
    dat eens alle machthebbers inzien
    dat de aarde behoort aan iedereen.
    Geef dat allen die macht bezitten
    die macht aanwenden ten goede,
    dat ze geweldloos en teder zijn,
    zonder haat,
    levengevend.
    Schenk ons en maak ons
    tot mensen naar uw beeld.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, wilt U over mij waken zodat ik meer rust krijg en per dag leef.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten