maandag, 16 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Vader, zend uw Geest in mij opdat ook ik u kan volgen doorheen deze dag.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God raakt ons ook aan maar dat vraagt ook van onze kant dat wij mee werken God geef ons de kracht niet nu alleen maar alle dagen.Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik vraag om goede ogen zodat ik talenten bij anderen zie en geef mij ook een goede tong om anderen in hun mogelijkheden aan te moedigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer zegen alle zieke mensen, en hen die hen verzorgen !
    Geef ook kracht en steun aan de families die zich zorgen maken om hun geliefde zieken.
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij ook nabij zijn deze dag in alles wat ik doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve heer,

    Om zegen en vrede in de wereld en in de harten van alle mensen

    danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten