zaterdag, 28 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. In ons gebed ontmoeten we de Heer die ons geweten vormt.Leven van uit waakzaamheid is een voortdurende alertheid voor de stem van Christus in ons geweten hoe mooi. Nu versta ik waak en bid , dank daar voor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze vreugden en vrede niet verliezen ! Zich laten onderdompelen ...élke seconden van ons dagdagelijks leven in Zijn Liefde ,door naar Zijn Woord te luisteren in de stilte van ons hart ! Heer ik vraag Uw Hulp ,om zo mijn dag te beleven bevrijd van angst en zelfzucht !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede vader, dank voor deze dag. Leid mij en bescherm mij, amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U ook deze dag mij nabij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer,

    Wil mij héél nabij zijn en Uw barmhartige liefde en kracht over mij uitstralen voor mezelf en mijn huisgenoten en de mensen die U dag na dag op mijn weg brengt

    danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten