donderdag, 19 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Oh God ja de tranen en het verdriet van Jezus zijn ook voor mij ! Help mij om doordrongen van Uw Geest de Wil te doen van Uw en onze Vader ! Dank U Jezus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, leer ons uw lof in waarheid bezingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U ook deze dag over mij waken en nabij zijn zodat ik rust ervaar en per dag kan leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. God, alles is onzeker geworden en onhelder. Geef me een teken dat ik mag en kan leven, dat leven mij gegund is. Laat een engel voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve heer,

    Zegen al mijn financiele zorgen en zet ze onder het licht van Uw Heilige Geest
    Geef me kracht in al mijn zorgen

    Bescherm & Zegen mijn man en breek zijn hart open met Uw échte Liefde

    danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten