maandag, 2 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Dank dat ik vandaag mag beginnen werken. Ik bid ook voor al mijn overleden familie en vrienden.Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, wees ons nabij in deze donkere tijd.
    Geef uw volk kracht, sterkte en volharding.
    Ik bid ook voor allen die in uw licht zijn opgenomen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben Guido Marchand, pastoor emeritus in Geluwe.
    Ik bid voor en leef mee met mijn zus Rosa in De Jacht Heverlee.
    Zij is al 91 j. oud en er nu zwaar ziek.
    Mogen zij die ons reeds zijn voorgegaan haar genadig bijstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer

    We bidden mee voor de bovenstaande intenties
    Graag vraag ik Jou zegen over mijn werk en het ganse financiele plaatje

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, weest U mij nabij zodat ik weer rust en positiviteit mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer,
    U kent de noden van de mensen.
    Kom ze tegemoet,
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank U voor deze fijne dag zonder zorgen.!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten