dinsdag, 3 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God, dank voor deze nieuwe dag. Zegen mij, zegen mijn vrouw en onze kinderen. Sta Pepe bij nu hij zo ziek is.
    Breng zon in deze dag bij mensen die zich eenzaam voelen, Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gebed Pelgrim ,vol naastenliefde ! Ik bid mee!Ook dank ik Jezus voor bekomen gunst (door vergeven en vergiffenis te vragen )! Wat een bevrijding !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, zegen Pelgrim en Jacqueline, en al degenen die onze gebedshoek bezoeken. Zegen ook Kris, die dit alles gaande houdt! Ik vraag ook een gebed voor mijn broer. Dank U Heer, dank u allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilt U ook deze dag weer over mij waken zodat ik me rustig voel en per dag leef. Dank U. En voor alle bovenstaande intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer ik vraag Uw Zegen over Amerika en vooral over zijn leiders dat ze mogen kiezen voor het leven en niet voor een doodscultuur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk dank voor deze fijne rustige dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten