zaterdag, 14 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, hou uw beschermende hand boven de mensen.
    Ik bid tut U opdat deze dag een gebed mag wezen in alles wat ik doe.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, zegen allen die zich inzetten voor wie ziek en zwak is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Heer leer ons ,al biddend dankbaar te zijn ,nederig en hulpvaardig ! Diep in ons hart te kijken waar Jij uw woonplaats hebt ! Dank U Jezus !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik sluit mij aan bij al deze intenties en dank U voor al het moois in mijn leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer.,
    Zien en Gezien worden is een vraag van vele mensen. Belangrijk zijn, eenzaam zijn, niet begrepen zijn, ondergewaardeerd zijn!!!???!!!
    Het is een gericht zijn op mijzelf, als ik mij richt op Jezus dan vormt zich een ander verhaal:
    Nederigheid is een weten van Zijn.... om Dienstbaar te kunnen Zijn in Vreugde..
    Het leren Zien ie een Betrokken Zijn. Dank u.Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilt U ook deze dag weer over mij waken zodat ik rust krijg en per dag leef.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten