vrijdag, 13 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God, mag ik ook vandaag gezond blijven, dat vraag ik U.
    Ik bid voor de velen die in de ziekenhuizen liggen maar ook voor hen die de zorg op zich nemen.
    Geef hen allen kracht.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer wees voor ieder van ons ...Kracht om vol te houden, Nederigheid om onze zonden te aanvaarden en Liefde voor élke mens ! Dank U Jezus !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer,

    Mag ik Uw zegen en bescherming vragen over mijn man en onze kinderen en de familiecontexten; waarin we ons momenteel bevinden

    Sterk ons vertrouwen, verruim onze liefde voor allen die vastzitten en niet mee willen / kunnen

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U ook deze dag over mij waken zodat ik kracht krijg om vol te houden, rust en per dag te kunnen leven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten