woensdag, 18 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer laat me U danken voor de talenten die U me gaf en niet jaloers zijn op de talenten die U aan een ander gaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, ik denk u bij mijn ontwaken voor deze nieuwe dag. Mama en papa, wees met mij begaan zoals jullie dat waren tijdens jullie leven.
    Geef me steun om deze dag te beleven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bid met u mee voor mama en papa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ook ! Ik vraag ook dikwijls aan mijn mama en papa, en ook aan mijn overleden zus en schoonbroer, mij te helpen als ik in de problemen zit om mijn oudere broer te helpen. Wat een geluk hebben we, die gelopen dat zij die overleden zijn ons nabij blijven in de Heer ! Dank U, Heern dank u allemaal ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen zodat ik rustig ben en per dag kan leven. En moed en vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geest van Jezus, schenk ons uw kracht, voor heel de wereld !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten