zaterdag, 8 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God, danku dat ik deze dag weerom mag beleven. Ik draag hem aan u op.
    Zegen mij en allen die ik lief heb.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader ,Zoon en H.Geest ...blijf bij mij ,zodat ik Jullie voortdurende Liefde kan uitstralen naar Jullie ,naar al mijn naasten en ook naar mezelf ! Dank U !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede God, gisteren heb ik in uw huis nog een kaarsje gebrand voor onze zwaar zieke vaden en schoonvader Pépé. Deze nacht heb je hem opgenomen in uw licht.
    Overstelp hem met uw liefde zoals hij zijn vrouw en kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen lief had. Vergeef hem zijn menselijke fouten en laat hem voor eeuwig vertoeven in uw heerlijkheid, amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij ook vandaag weer nabij zodat ik rustig ben en per dag kan leven. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten