donderdag, 5 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer, wilt U ook deze dag over mij waken zodat ik meer rust ervaar en in het moment leef. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, ik heb zoveel zorgen.
    Geef mij wat rust en meer vertrouwen.
    Danku voor deze dag.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor deze intenties en Lieve Heer ik vraag dit ook voor mezelf.Dank u !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor deze intenties,en Lieve Heer ik vraag dit ook voor mezelf.Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer

    Mag ik Uw zegen ne bescherming vragen over ons gezin

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer het zijt Gij die mij zoekt,laat mij zo nederig zijn van U te volgen en helpt me daarin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, onze Vader,
    Laten wij een zijn in ons denken en doen.
    Laten elkaar een hand op de schouder leggen.
    Om blijk te geven wij zijn een: ik zie jou broeder en zuster.
    Ik bid voor de kracht en genade van de H. Geest voor ons allen om weg te nemen onze zorg en angst. Daarin wens ik trouw en vertrouwend te zijn op God.Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten