dinsdag, 24 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader. Ik bid tot u voor uw kerk. Geef haar kracht in deze moeilijke tijden. Eend uw Geest over mij en alle mensen die lijden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer,

    Ik vraag om Uw bescherming en Uw zegen over alle vastzittende patronen en al het manupulatieve binnen in ons gezin ; dat de kinderen van onder de macht van mijn man mogen losgeraken aub en zegen ook mijn man aub en allen die hierin betrokken zijn

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer leer mij ook mijn kruis te dragen ! Wetende dat U het helpt dragen ! Uw juk is licht !Dank U Heer ! Geef ons Uw Vreugde zelf in deze tijden van beproevingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee. Goede moed. Ik bid ook voor de andere intenties die hier geplaatst worden.







    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, ik vraag om vrede en vreugde in mijn familie en mijn gemeenschap. Laat ons in uw Liefde elkaar Vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schenk ons en gans de wereld Uw Kracht! Heer

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten