vrijdag, 6 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God, onenigheid onder de mensen verstikt de liefde. Wees genadig voor hen die de weg van de liefde verloren zijn.
    Wees ook mij genadig. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Heer

    Ik vraag Uw zegen over mijn geest , om dieper te geloven en te vertrouwen en vul mijn onvolmaaktheden aan , voor mijn werk en mijn gezin, familie

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leer mij Heer Uw Wil te doen en niet 't mijne ! Kom H.Geest vervul mijn hart van Uw Liefde en niet "mijn verlangens en mijn "ikje" ! Dank U Heer !Leer mij dan zo mijn "lijden"te aanvaarden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, leer mij echt vertrouwen op U en te voelen wat U van me verlangt, waarheen U me leidt.Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee, en laat ons ook biden voor de V.S. van Amerika. Heer, we weten nog niet wie zal winnen... Heer, moge het de beste zijn, de beste voor zijn volk en voor de wereld. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilt U deze dag over mij waken zodat ik weer rust mag ervaren en per dag kan leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor deze fijne zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten