donderdag, 26 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, ik ben niet altijd een mens geweest die naar uw geboden heeft geleefd.
    Vergeef mij en geef mij kracht en vertrouwen.
    Ik bid ook voor alle mensen die hier wat neerschrijven. Sterk hun geloof en geef hen een rotsvast vertrouwen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God,
    ook ik voel me een zondaar.
    Neem me op in uw barmhartigheid. Aub.
    Ik dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik bid U om Zegen over over mijn familie en mijn gemeenschap. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U vandaag ook weer over mij waken zodat ik rustig ben en per dag kan leven zonder sombere gevoelens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heer geef vrede aan al uw mensen , vrede in de harten vrede in alle landen...uw vrede in alle harten en gezinnen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten