dinsdag, 17 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God, help mij en sta mij bij.
    Vergeef mijn fouten, amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank u Vader dat U van ons houdt en altijd bij ons wil zijn geef mij kracht en liefde dat ik ook altijd bij U mag zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij bijstaan en dragen deze dag, zodat ik rust krijg en kracht om per dag te leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede God, wil U mij zegenen opdat ik leef naar Uw voorbeeld.
    Graag wil ik een goede christen zijn, maar ik maak regelmatig fouten tegenover U en mijn medemens.
    Vergeef me.
    Dank U Lieve Heer !

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Ik bid voor de mensen die angstig zijn in deze coronatijd. Heer, geef hen moed en vertrouwen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten