maandag, 9 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer U hebt last met Uw mensen ook met mij maar ik weet ook dat U ons bemint laat me vandaag dat eens laten zien door U pleziertjes te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer laat ons bidden dat vele mensen het artikel van Hans zouden lezen.
    En dat er een oplossing kan komen voor de kerken. Dat de aantallen weer
    vergroot mogen worden en dat de pastorale diensten in alle centra weer zouden mogen werken zoals voorheen. Want is er is veel nood aan pastorale zorg...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede God, ik wil me graag aansluiten bij vorige schrijver.
      Onze kerken zijn echte gebedshuizen waar zovelen rust vinden en vertrouwen in deze moeilijke tijden. In vele families zijn er mensen ziek of overleden aan het corona-virus.
      Velen halen kracht uit de eucharistievieringen of de gebedsdiensten.
      Heer, verhoor ons gebed !

      Verwijderen
  3. Goede God, dank voor deze dag. Hou ons in uw handen zegen ons, amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede God, graag wil ik U danken voor een lieve moeder die ernstig ziek is, maar die nu beetje bij beetje aan de beterhand is. Graag vraag ik uw zegen voor haar, opdat ze volledig zou genezen, maar ook voor haar man en kinderen die thans door een zeer moeilijke periode gaan.
      Hartelijk dank Heer !

      Verwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U ook mij laten voelen dat Uw Geest in mij leeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, bescherm mijn gemeenschap en mijn familie in deze pandemie van corona.
    Dank je

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten