dinsdag, 10 nov 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer,

    Ik kom Uw zegen en bescherming vragen over ons gezin en onze familiale contexten
    Hoe zwaar die ook zijn ; Jij kent ons en stuur ons juist aan om alles ten goed te leiden

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer ,

    Om Uw extra zegen over onze zoon en dochter ; overal waar zij beschadigd werden ; door hun vader ea. negatieve inslagen

    Bescherm hen met Uw barmhartige Liefde ; in al hun handelingen en ook op deze speciale dag

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U ook deze dag over mij waken zodat ik meer rust en positiviteit mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede God, ik bid tot u opdat deze dag goed mag verlopen.
    Ik vraag u uw zegen over mij en mijn gezin, kleinkinderen en familie.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve VADER ik dank U voor de zon die nog elke dag schijnt, voor het huis waarin we wonen, voor de offers die we nu brengen door de H. missen die we niet mogen bijwonen en die we toch nodig hebben lieve VADER blijf met ons begaan Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeder Maria en alle Heiligen in de hemel, bescherm onze aarde waar jullie ook eens woonden, in de pandemie die er nu overal over heen raast

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten