zondag, 24 dec 2023

Reacties

  1. Ik wil bidden voor een gezegende Kerstavond voor iedereen. Moge deze avond warme verbondenheid creƫren voor het verdere leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de vooravond van kerstmis zijn mijn gedachten bij mijn vrouw die woensdag 27 december geopereerd wordt en waarvan nu nog onbekend is of er kwaadaardig of goedaardige bultjes in haar nek gevonden worden. Het is nu anders dan anders❗️
    Moge het vertrouwen op de doktoren zo groot zijn als mijn vertrouwen in het kerstkind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op deze dag, is Jezus, de Redder, geboren, uit de Maagd Maria. De kerststal laat ons het ‘teken’ zien dat God ons gegeven heeft: “u zult een kind vinden dat in doeken is gewikkeld en in een voerbak ligt.” (Lc 2,12). Laten wij, zoals de herders van Bethlehem, ook op weg gaan om dit teken te zien.
    Ik wens iedereen een Zalig Kerstfeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens iedereen een zalig Kerstfeest dat de kleine Jezus mag komen in alle harten laat Zijn Liefde en vrede stralen over gans de mensheid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten