donderdag, 14 dec 2023

Reacties

  1. Vandaag is het 6 maand dat ik moest afscheid nemen van mijn geliefde. Ik heb het er moeilijk mee maar probeer te danken voor de steun van zovelen .bid aub voor en met mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer geef steun en kracht aan Peter die vandaag zijn stamceltherapie krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer,
    Help mij om vandaag op een goede manier met de mensen en moeilijkheden die op mijn pad komen om te gaan.
    Niet mijn wil geschiedde maar de Uwe
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilt U mij bij de hand nemen zodat ik niet meer zo bang ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer U zegt wees niet bang maar mijn dochter moet volgende week weer geopereerd zijn na een mislukte operatie ze heeft vorige keer zoveel afgezien is nu is verschrikkelijke bang wil ook voor haar bidden asjeblieft. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bo
    Ik bid ook mee voor uw dochter en dat alles goed zal gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid ook mee voor uw dochter dat haar angst weggenomen wordt en dat volgende week alles goed zal verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het doet deugd dat zoveel mensen meebidden voor onze dochter dankjewel ik bid ook voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten