woensdag, 27 dec 2023

Reacties

  1. Ik vraag gebed voor een goede uitslag van mijn onderzoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus. Zegen onze dag vandaag. Laat het een mooi samenzijn worden in verbondenheid.
    Zegen ook Karel en de kinderen. Geef ook hen een gezegende dag. Laat ze er echt zijn voor elkaar.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor minder pijn voor dochter door mislukte operatie maanden aan bed gekluisterd Vader geef haar de kracht om het lijden te aanvaarden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor kleinzoon door tegenslag depressief aan het worden Heer laat hij naar een goede dokter gaan die hem kan helpen Vader in de hemel hij heeft u hulp dringend nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag ook gebed voor allen die zich op de examens voorbereiden. Vooral voor hen die het moeilijk hebben. Wees hen nabij en kom met uw H.Geest.
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag gebed voor mijn zus en haar gezin, dat ze elkaar respecteren en samen zoeken naar oplossingen voor de plots opduikende problemen. Graag gebed voor onze zoon, gewoon opdat hij de waarde van het gezin blijft waarderen, dat hij iemand mag ontmoeten om zijn leven te delen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor sterkte en moed voor mijn echtgenoot die reeds 10 maanden ziek is en morgen een tweede operatie moet ondergaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik draag mijn werk mee op als gebed voor jullie allen.Dat jullie sterkte mogen vinden in de Heer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten