maandag, 4 dec 2023

Reacties

  1. Ik wil uw gebed vragen voor iemand die er helemaal onderdoor zit.
    Heer, wil haar ten diepste aanraken. Moge zij het licht van uw barmhartigheid doorvoelen en wel zo dat ze zich als een kind werpt in uw armen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag gebed willen vragen voor vandaag, het werk, de leiding & het pestgedrag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil graag bidden voor mijn echtgenoot. Wil hem aub positieve vibes geven, energie, hoop, liefde enz... Zegen hem, geef hem kracht, geef hem leven. Heer laat er aub een wonder gebeuren. Hij is zichzelf niet meer. Ontferm U, Heer. Geef hem een open hart. Waak over hem. Ik smeek U. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle depressieve mensen en mensen met een zware burn-out. Ik heb dit ook gehad en nog. Dat ze voelen dat de heer dicht bij hen is. Dit heeft me kracht gegeven. Zonder zijn liefde had ik niet gewonnen. Maar ik geloof zeker in zijn hulp., zijn bestaan en liefde. Ik bid ook voor de gepeste mensen. Heer verhoor ons gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor jullie allen mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten