zaterdag, 2 dec 2023

Reacties

  1. Bedankt bedankt bedankt voor de mooie dagen vh leven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Vrede in het hart en in de Wereld Heer,
    Zie naar Uw mensen om
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij. Zodat mijn angst stoornis weer niet de overhand krijgt. En dat ik goed afweeg wat wel of niet lukt. En voor mijn zoon en zijn gezin. Dat ze praten met elkaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer Jezus, ik vraqg Uw zegen over mijn gezin, mijn schoonfamilie en mijn familie. Zegen al deze prachtige mensen. Moge er een mooie, oprechte verbondenheid groeien.
    Laat ons liefde, vrede, vreugde ... kunnen uitdragen in de wereld.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer Jezus, zegen alle scholieren die binnenkort starten met de examens. Geef hen moed, doorzettingsvermogen en inzicht. Zegen in het bijzonder onze jongste zoon, die veel punten moet ophalen om te slagen.Geef hem het juiste inzicht.
    Zegen de leerkrachten bij het opmaken en verbeteren van de examens. Laat hun hart meewerken. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor allemaal bid ook voor mij asjeblieft. Dank u samen zijn we sterker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mijn vrouw die chronische hoestbuien heeft,en medisch niet te helpen is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee, ook voor U. Dat Uw draagkracht bestendigd blijft.

      Verwijderen
  8. Heer ik weet dat u altijd met mij meeloopt, mijn zorgen kent, ik vraag u vaak om uw ontferming over mijn dochters en hun gezin....zij hebben het niet makkelijk...ik hoop dat U hen op Uw Goddelijke weg houdt en dat zij zich, net als ik, gesteund weten door uw barmhartigheid...soms voel ik het contact met U d.m.v. een boodschap die ik lees via de media of anderszins of van binnenuit ...ik weet dat u spreekt..dank daarvoor ....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dagelijks wil ik de Heer danken voor schoonheid en goedheid die we ontdekken in Zijn schepping. Laten we de Heer bidden dat de woorden van onze paus, doorgegeven aan de klimaatontmoeting in Dubai, niet in dovemansoren vallen. Laten we de Heer loven en prijzen dat Hij onze God wil zijn en onze gebeden aanhoort, wetend dat Zijn wil geschiedt! Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst zondag v d Advent worden we uitgenodigd onze menselijke verwachtingen te richten op de komst van de Heer die het Licht biedt aan allen die het hart ervoor openen.
    "Het woord van God in de Schrift is een speciaal sacrament van zijn aanwezigheid, even werkelijk, hoewel verschillend in gedaante, als zijn tegenwoordigheid in de Eucharistie." Langs deze weg vinden we het LICHT. Laten we daarvoor biddend aankloppen bij de H.Geest

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten