vrijdag, 15 dec 2023

Reacties

  1. Heer,
    Zegen deze dag en alle mensen die ik vandaag zal ontmoeten. Zegen mij gezin en geef Vrede in onze harten en aan de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid speciaal voor onze beste vrienden. Dat ze kracht krijgen om verder te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus. Dank u wel voor de lichtpuntjes in deze tijden.
    Geef Heer dat alles zich ten goede keert. Geef ons kracht, geef ons leven. Help ons om onvoorwaardelijk lief te hebben. Zegen ons gezin. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer ik bid voor het gezin van mij. Zoon. Laten ze er sterker uitkomen met elkaar. Ik dank u ook voor de bescherming van mijn man. Ik bid met jullie en om vrede in de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte dank voor uw aanmoedigende commentaar !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten