zaterdag 9 dec 2023

Reacties

  1. Heer,
    Hoor ons weeklagen. Schenk ons Uw Vrede in onze harten en in de Wereld.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uit de profeet Jesaja 30, 19bc

    Je hoeft geen tranen meer te storten. Want Hij zal zich over je ontfermen als je weeklaagt, Hij zal antwoorden zodra Hij je hoort. 

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus, ik vertrek seffens samen met mijn echtgenoot op weekend voor 1 nacht naar een wellness. We kregen het cadeau. Moge het een aangename en ontspannen beleving worden voor ons beiden en moge het deugd doen om als koppel even van alles weg te zijn.
    Ik ben bang Heer. Mijn echtgenoot doet dit niet graag en is al overspannen, een hele tijd. Laat het hem aub ook deugd doen en laten we samen goede gesprekken hebben.
    Heer zegen ons!
    Zegen ook onze kinderen, die thuis hun plan zullen trekken. Zegen allen die examens hebben.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tekst. Zo kan ik omgaan met mijn verdriet. Zo,n geborgen gevoel. Dank je lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten