woensdag, 13 dec 2023

Reacties

  1. Heer zegen onze dag. Zegen allen die vandaag met +ons verbonden zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    U wordt niet moe om lief te hebben. Schenk ons de kracht die nodig is om zelf te blijven lief hebben en te blijven vertrouwen.
    Schenk Uw Liefde aan de wereld en stort deze uit in onze harten
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, Ik bid voor mijzelf voor innerlijke rust. U bent de Heer over mijn gedachten.
    Geef mij vrede in mijn hart dat ik me op uw komst kan voorbereiden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer,
    Ik wil u danken voor mijn man die vandaag jarig is, zegen hem en genees hem van de kwetsuren die hij opgelopen heeft door heen het leven.
    Ik wil u ook danken voor mijn tante die vandaag haar naamfeest viert, zegen en genees ook haar met alles wat ze nodig heeft.
    Dank u Heer, Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve God “ A L M A C H T I G E V A D E R”,
    ✅Ik wil u een dankgebed aanbieden voor zoveel goeds en bijstand๐Ÿ™die we /ik mochten ontvangen.
    ✅Graag ook gebed voor genezing van Marie, Esther ,Kristof , Astrid , jan , Ilse , Sandra…. En alle zieke over de hele wereld die ik niet bij naam ken.
    ✅dank voor het 12 Jarig bestaan van Radio Maria Belgiรซ
    ✅voor alle moeders die moeten bevallen … speciaal voor Roxane, en Astrid … moge zij kracht en goede moed ontvangen …. Voor de bescherming van het ongeboren leven en ook zeker voor het oude broze leven
    … Oo voor hun bescherming
    ✅graag ook gebed voor alle priesters en Godgewijde
    ✅dank voor Chris voor deze mooie bid gelegenheid … die ons elke dag geschonken wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede vader, zegen het pensioen van mijn jongste broer dat eind deze maand ingaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle intenties.
    Ik wil ook bidden voor mezelf voor kracht, voor rust, om vol te houden. Dat medemensen zien dat een zorgzame moeder ook graag zelf zorgende armen om zich heen voelt. Geef ons kracht, geef ons leven.
    Heer, help mijn echtgenoot, geef hem inzicht te stoppen met roken. Het leven voorheen was zoveel beter. Help hem zijn verdriet omwille van het overlijden van zijn vader te verwerken. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer help het gezin van mijn dochter dat haar man rust mag vinden en ook de kinderen Heer we vertrouwen op U goedheid
    Want altijd ruzie drijft her gezin uit elkaar dat ze inzien dat het zo niet verder kan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vandaag denk ik aan Linda, die al 9 jaar kanker heeft. Moge de nieuwe die ze moet ondergaan, bij haar aanslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag vraag ik aan onze V A D E R beterschap en genezing voor onze schoonzoon Steven .
    Dank voor steun en verkregen gunsten

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten