vrijdag, 8 dec 2023

Reacties

  1. Heer,
    Verlicht de geesten van de mensen opdat ze aan Vrede zouden werken in de harten en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil gebed vragen voor een goede uitslag van mijn oogonderzoek dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil bodden voor onze zoon Diederik. Geef hem echt leven. Geef hem inzicht in communicatie. Leer hem het goede, de goede bedoeling van mensen te zien.
    Heer, zegen papa Karel, dat hij ook het goede kan zien in onze kinderen. Leer hem ook hoe hij positief kan communiceren. Het zou zo anders kunnen zijn.
    Heer help ons echt zien en handelen naar Uw voorbeeld.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is soms moeilijk in het leven en dingen lopen niet zoals verwacht en gehoopt. Maar door een rotsvast vertrouwen op de Heer en vragend om de steun van Moeder Maria komt het goed.
      Dat heb ik meermaals ondervonden.
      Vader, aanhoor onze gebeden.

      Verwijderen
  4. Vader,
    ik ben maar een zondig mens. Maak mijn hart zuiver en hou mij op de weg van uw boodschap.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank met mij de Heer : de andijdagen hebben mij geraakt . Dank voor alles wat "ons" heeft geraakt ! Het evangelie van Marcus heeft ons aangeraakt. Vragen wij nu de hulp van Maria om blijvend ziende hulp te bieden en open te staan voor de komst van de Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag de sterfdag van mijn mama. Ik mis haar. Maar weet dat ze bij U is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij bidden om hulp voor onze verhuis. Moeten weg waar we zo graag wonen. O mijn Heer en Moeder, laat er een kerstwonder gebeuren opdat we hier in de buurt mogen blijven. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee met jullie. Moge de Heer een kerstwonder laten gebeuren

      Verwijderen
  8. Dank lieve Maria! U bent op speciale ogenblikken duidelijk aanwezig in ons leven.
    Deze feestdag is voor mij biezonder. Ik denk terug aan mijn 1ste communie járen geleden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten