vrijdag, 29 dec 2023

Reacties

  1. Heer Jezus, zegen vandaag heel speciaal Karel en zijn moeder, broers en zus. Vandaag tekenen ze de compromis voor verkoop van het huis van opa. Karel is erg emotioneel en voelt zich 'een verrader' tov zijn overleden vader. Geef hen een teken dat het goed is zo. Geef hen een goed gevoel bij de kopers. Laat de rust nu kunnen terugkeren in de familie. Laat er meer en betere verbondenheid kunnen komen. Moge het verleden nu eerder een mooie herinnering kunnen zijn. En dat ze mogen loslaten zonder zich schuldig te voelen.
    Heer zegen ons allen deze dag. Vrede en alle goeds. Geef ons kracht, Geef ons leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, ontferm u over mijn man die momenteel geopereerd wordt. Dat alles voorspoedig mag verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid voor uw echtgenoot opdat de operatie voorspoedig mag verlopen en hij goed moge genezen.
      Vader aanhoor ons gebed.
      Amen

      Verwijderen
  3. Heer neem mijn onrust weg. Geef mij uw rust in mijn hart en ziel.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor vrede in onze familie. Dat elk gezin tot rust komt en zich gedragen voelt door God. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee. Voor alle gezinnen. De hoeksteen van de maatschappij. Zegen de gezinnen, Heer.

      Verwijderen
  5. Heer geef mij innerlijk vertrouwen in een moeilijke weg die ik nu ga. Laat mij volharden in het zoeken naar U

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten