dinsdag, 21 dec 2023

Reacties

  1. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat het met mij goed blijft. Zonder angsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Schenk ons Uw Vrede in onze harten en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank Heer voor onze kinderen en kleinkinderen. Zegen en bescherm hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank Heer voor de 'engelen' die u mij laat ontmoeten. Voor het mooie, intense gesprek van daarnet zomaar in de winkel en ondertussen nog een kennis die mij vriendelijk 'dag' zegt. Dank voor al deze liefdevolle mensen.
    Heer dank voor de veerkracht, die u mij geeft. Heer help mijn echtgenoot Karel om in het 'reine' te komen met zichzelf, zijn verleden, zijn familie. Laat er opnieuw oprechte verbinding zijn en liefdevolle relaties. Zegen ook mezelf en onze 4 kinderen. Help ons elkaar graag te blijven zien en elkaar te helpen in alle omstandigheden. Heer, Gij weet het: alles komt goed! Geef dit geloof en vertrouwen. Geef ons sterkte, geef ons leven! Neem depressieve, negatieve gedachten weg. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor onze schoonzoon die heimwee heeft naar zijn geboorteland. Dat hij hier gepast werk mag vinden en de oplossing voor zijn probleem vindt. Wij bidden u
    verhoor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee met jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten