donderdag, 7 dec 2023

Reacties

  1. Heer Jezus. Zegen mijn echtgenoot, zegen onze kinderen. Geef hen levensvreugde, geef hen toekomst.
    Help ons deze samen op een goede manier te maken vol van positiviteit.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer zegen alle leven op aarde. Geef ons inzichten om op een juiste, goede manier om te gaan met de aarde. Uw schepping, ons gegeven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer,
    Moge de mensheid op U vertrouwen opdat er Vrede komt in de harten en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U mij dragen. Ik voel dat mijn stemming weer omlaag gaat. Ik heb weer last van sociale angsten. Help mij om toch naar buiten te gaan zodat ik me weer wat rustiger mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil U danken voor deze dag. Ik heb me echt sterk gevoeld

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten