maandag, 1 jan 2024

Reacties

  1. Heer Jezus. Zegen de vele nieuwjaarsbijeenkomsten, familiefeesten e.a. Laat ze in liefdevolle verbondenheid verlopen.
    Help mij me goed te voelen bij mijn schoonfamilie.
    Zegen 2024 overvloedig met Uw goedheid, Heer.
    Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag, terwijl de bommen blijven vallen op deze werelddag van de vrede , wil ik bidden dat de Vrede met hoofdletter de harten en de wereld mag overspoelen en iedereen tot betere mensen mag maken.
    Heer, kom met Uw Liefde in de harten van de mensen en in de wereld. Dat de mensen en de wereld Uw Liefde en Vrede mogen toelaten
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gebed gevraagd uit dank voor 2023 en zegen gevraagd bij al het komende … voor de zielen van alle overledene , voor alle zieken ; moed en beterschap !
    Voor bescherming van het ongeboren leven en het oude broze leven!
    Voor mezelf dat ik elke dag wat meer wordt de persoon die onze God voorhad toen hij mij creƫerde.
    Voor steun voor alle vervolgde christenen wereld wijd
    Voor overleg zodat oorlogen stoppen
    Voor alle lezers en mee biddende een gezegend 2024

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je gebed. Ik bid mee. Ook voor Kris en zijn gezin een gezegend nieuw jaar 2024.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten