zaterdag, 30 dec 2023

Reacties

  1. mensonderdemensen30 december 2023 om 06:29

    Goede Vader,
    Geef vrede op aarde.
    Geef vrede in de harten van mensen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus, dank je wel voor de kopers. Het goede gevoel is gekomen.
    Heer Jezus, help nu aub de verbondenheid te voelen in de familie. Maak het broze sterker. Laat de liefde en vreugde en vrede groeien en blijven groeien in de gezinnen. Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze lieve Heer,ik dank u voor de mooie momenten van het afgelopen jaar.
    Geef ons de kracht en zegen voor het nieuwe jaar 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, ik wil U danken dat het zo goed met mij gaat. En voor heel mijn familie, dat het een mooi , gezond en gelukkig nieuwjaar mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vader van ons allen ,dank om uw nabijheid in het verleden jaar .Blijf bij ieder van ons en geef ons UW VREDE !Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, geef mij de kracht en de moed om me niet te laten opslorpen door (te veel) wereldse dingen. Het doet goed om dagdagelijks rond te komen en alles te kunnen kopen wat je hartje verlangt, om ook nog wat te sparen en geld te schenken aan goede doelen. Tegelijkertijd besef ik en voel ik ook dat het materiƫle niet het belangrijkste in het leven. Heer, blijf mij nabij in gebed en stilte, de krachtbron in mijn leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten