dinsdag, 26 dec 2023

Reacties

  1. Heer Jezus , in de kleinheid van ons menszijn zijn we soms zo ver van u verwijderd . Toon ons de weg tot standvastigheid, tot vastberadenheid, om niet steeds af te dwalen in kleine of grote ergernissen in ons samenleven met elkaar. Moeder Maria , Heilige Joseph, neem ons allen bij de hand en voedt ons op zoals u deed met Jezus , het goddelijk kind.......dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen26 december 2023 om 08:13

    Heer, MOGE de resultaten van mijn onderzoek goed zijn.
    Danku voor wat u mij geeft aan levensdagen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ik bid voor alle mensen die alleen zijn. Dat ze toch vreugde van mogen ervaren vandaag.

    Amen


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gebed om een dringend onderkomen te vinden voor een vluchtelingengezin uit Homs, Syrië. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag bid ik mee voor al de intenties die hier vermeld zijn.
    Zelf bid ik voor een gezin met veel zorgen op dit ogenblik. Dat zij kracht, steun, medeleven mogen ervaren op deze Kerstdagen. Amen.
    Graag bid ik ook voor ons gezin. Dat we samenhorigheid, medeleven, vreugde, vriendschap mogen blijven ervaren in ons leven. Dat we dit ook blijven doorgeven aan anderen... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook voor deze intenties ook voor gezinnen die ik goed ken die in grote moeilijkheden verkeren ik vraag steun hulp en aanvaarding dank 🙏

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten