donderdag, 28 dec 2023

Reacties

  1. Lieve Heer, wees mij nabij bij alles waar ik moeite mee heb. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor allen, die op deze dag van de onschuldige kinderen, door de Herodess-en van deze wereld worden uitgemoord. Dat ze rust mogen vinden bij U God. Voor de legers die onder die Herodes-en staan en hun bevelen uitvoeren. Dat ze eindelijk beginnen om die orders naast zich neer te leggen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus. Ik vraag uw zegen over mijn 4 kinderen en over alle kinderen, die het hun ouders zo moeilijk kunnen maken. Ze weten/beseffen het vaak zelf niet. Ik vergeef het hen, maar het is soms zo moeilijk. Geef mij kracht, geef mij leven. Geef hen kracht, geef hen leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Danku Vader voor de goede labo-uitslagen die ik kon horen.

    Ik bid ook voor alle kinderen in Palestina die vermoord worden. Dat de wereld de daders kan doen stoppen met deze volkerenmoorden.
    Heer, mijn hart bloedt bij het zien van die vreselijke beelden.
    Laat dit stoppen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten