maandag, 18 dec 2023

Reacties

  1. Heer,
    Help mij om met het cynisme en de zwartgalligheid in mij beter om te gaan. Laat Uw Licht mijn neerslachtigheid en somberheid verdrijven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag jullie gebed voor mijn tante die vandaag wordt geopereerd aan een complexe dijbeenbreuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, wil mij , mijn gezin en familie zegenen. Laat ons herstellen en opnieuw verbinding kunnen voelen. Help me te aanvaarden wat niet kan veranderen en blij te zijn met de mensen, die het goed menen. geef mij leven, geef mij kracht. geef het ook rondom mij. Geef ons vrede en liefde. Maak het aub ook voelbaar. Dank je wel!
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat deze advent een goede voorbereiding zijn op Kerstmis dat we de kleine Jezus waardig ontvangen in ons hart Welkom kom Jezus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, leer mij luisteren naar U, leer mij mijn eigen verlangens/verwachtingen in te lossen voor Uw verwachtingen naar mij toe. Leer me leven vanuit mijn hart, meeleven met anderen, anderen helpen, anderen bemoedigen... zend Uw Geest die mij verlicht om het goede te doen. Heer, zegen mij en ons gezin en onze grote familie. Effen de paden zodat we elkaar weer 'ontmoeten'. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vader, laat mij het misterie van de Heilige maagd aanvaarden en vertrouwen op Uw grootsheid. Laat mij leven naar het voorbeeld van mijn ouders die in Uw heerlijkheid vertoeven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten