zondag, 29 okt 2023

Reacties

  1. Dankbaar voor de dag van gisteren.
    Laat deze dag aub zijn vruchten afwerpen op de rest van de familie. Moge de naastenliefde voor iedereen groeien.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zegen deze nieuwe dag Heer. Moge het een dag zijn vol vreugde en vrede. En vol van liefde voor elkaar. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schenk Uw Vrede Heer in onze harten en de wereld
    Dank omdat U naar ons omziet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer God, ik bid, neem mijn somberheid weg, het drukt zo op mij dat ik geen vreugde kan ervaren in mijn hart.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee. Ik weet hoe het voelt om geen vreugde meer te kunnen voelen. Sterkte

      Verwijderen
  5. Ook ik bid mee voor alle intenties. Geef kracht aan onze dochter, Heer. Zegen, bescherm, begeleid en steun haar aub.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten