dinsdag, 24 okt 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen24 oktober 2023 om 09:12

    Vader, wees mij altijd nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, geef kracht aan onze dochter, wees haar nabij. Ik vraag dit in haar plaats want ze heeft zoveel moeite om nog gelovig te zijn. Dank U Vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer God, help mij/ons om Uw roepstem te horen... en te volgen, hoe moeilijk ook. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag bidden voor onze familie. Geef ons allen vrede in ons hart. Laat ons elkaar vrede toedragen. Geef ons kracht, geef ons leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag gebed voor een goed oog onderzoek vorige keren niet zo goed Dank u wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer geef iedereen de kracht om te dragen wat moet ….geef kracht om te blijven geloven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer,zend mensen op zijn weg opdat hij weer oprecht leert geloven. Bid opdat ook ik mijn geloof niet verlies

      Verwijderen
  8. Ik bid voor al de intenties die hier vermeld zijn... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten