zaterdag, 21 okt 2023

Reacties

  1. Bidden wij dat wij in de voetsporen van Charles de Foucault een steun voor de priesters kunnen zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het moeilijk en door het vele pesten, vind ik het moeilijk om me tot God te richten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal meebidden voor de intensie. Pesten is een lelijk beestje. Maar probeer je tot de Heer te richten. Baat het niet het schaat ook niet. Samen gaat het wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat mijn negatieve gedachten en angst niet de overhand krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil een gebed vragen voor mijn huishoudhulp die al maanden kampt met gezondheidsproblemen en depressie. Ze is een gelovige moslima en we bidden tot eenzelfde God. Verder vraag ik een gebed voor vrede in Oekraïne, Gaza, Israël en op zoveel andere plaatsen waar mensen enorm lijden onder wapengeweld.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten