donderdag, 12 okt 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart. Voor Vrede in de Wereld.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor vrede, liefde, vreugde kort bij ons, in ons gezin. En dat we samen vrede kunnen brengen in de wereld rondom ons. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. laat ons bidden voor al de mensen die in oorloggebieden moeten leven ,ook voor hen die er familie hebben die omkomen in bombartementen ?laat ons bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, kom de mensen te hulp die in de oorlogsgebieden wonen, die vluchten.
    We bidden dat de oorlog ophoudt. Dat er vrede komt.
    Heer verhoor ons gebed.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee met de intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, ik sluit me graag aan met bovenvermelde intenties. Angst, onzekerheid, pijn, verdriet... omdat je niet weet of je familie in het oorlogsgebied nog leeft... hartverscheurend! Heer, zend uw Geest naar al deze mensen in nood. Dat ze hoop blijven koesteren en in gebed tot U en met elkaar zich gedragen voelen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ernst neem de woede en haat van me weg God. Dat ik de kracht mag vinden om te strijden voor vrede en gerechtigheid. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten