dinsdag, 31 okt 2023

Reacties

  1. Bidden wij in dankbaarheid voor al onze priesters die de verdrietige mens zo nabij zijn- zoveel steun en bemoediging brengen _ dat zij _ gesterkt door ons gebed _ hun priesterlijke taak in vreugde en voldoening mogen verder zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer van Liefde,
    Schenk ons uw Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor bovenstaande intenties. Lieve Heer, wilt U ook mij nabij zijn in deze tijd waarin het voor mijn gevoel weer zo donker en somber is buiten. Dat ik niet terug val in mijn negatieve spiraal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer geef ons uw liefde geef dat we het mogen ervaren.
      Amen

      Verwijderen
  4. Heer Jezus, ik vraag uw zegen over mijn echtgenoot. Geef Karel aub het vertrouwen in de toekomst. Leer hem goedheid te zien. Moge hij meer positief in het leven kunnen staan en dat ook uitstralen naar onze kinderen. Help ook mij Heer. Help ons gezin Heer. Geef ons kracht, geef ons leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle voorgaande intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Heer Jezus Christus als grootouder verlang je naar je kleinkinderen (3ling-26 jaar )ik zie ze zeer weinige ,onze relatie is goed Heer, zorg voor hen ! Dat zij tijd vrij maken voor hun Omi. Dank u Jezus.

      Verwijderen
    2. Vandaag heeft Heer Jezus heeft mijn schoonzoon definitief de deur van zijn ouderlijk huis voor de laatste keer voorgoed dicht gedaan ! Moeder naar de zorg- Vader overleden -even als zijn zuster- moeder van 4 kinderen.
      Het gemis is merkbaar.Heer Jezus ik u, ontferm u over hem en draag hem in uw liefde.

      Verwijderen

Een reactie posten