vrijdag, 20 okt 2023

Reacties

  1. Bidden voor de vrede, niet alleen op de gebedsdag die op 27 oktober is vastgelegd, maar elke dag van ons leven. 'Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg' zo klinkt de leus. Vrede waarmaken door VREDE TE ZIJN. In doen en laten, in ons handelen, in onze woorden en in ons denken en bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer God, vrede in ons hart en overal in de wereld, daar wil ik graag voor bidden. Trouw blijven aan God, onze roeping, met vallen en opstaan, daar wil ik graag voor bidden. Verbondenheid tussen alle mensen, alle volken op aarde, daar wil ik graag voor bidden. Eenheid, genegenheid, hartelijkheid, gastvrijheid... in ons gezin, daar wil ik ook graag voor bidden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor alle mensen met zorgen en in nood.
    Heer wees een steun en kracht.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen. Ik ben zo onrustig en bang.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus, ik bid voor ons gezin en onze naasten. Ik bid voor vrede dichtbij en veraf, overal ter wereld. Zegen ook komend weekend. Ikzelf ben met een aantal goede vriendinnen naar zee. Zegen ons samenzijn.
    Zegen ook het samenzijn van mijn echtgenoot en de kinderen. Help hen elkaar ten allen tijde graag te zien. Geef hen vrede, vreugde en alle goeds.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten