zaterdag, 28 okt 2023

Reacties

  1. Schenk ons Uw Vrede in het hart en in de Wereld Heer.
    Dank omdat U naar ons omziet, Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat uw vrede onze harten raken Heer en ontdooi de harten van de wereldleiders opdat wrede wordt omgezet in vrede

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag wil ik bidden voor de schoonfamilie die samenkomt. Zegen hun gesprekken en hun werkzaamheden. Geef hen inzicht om juiste beslissingen te nemen, die voor de hele familie goed zijn. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor bovengenoemde intenties. En wilt U ook mij nabij zijn. Zodat mijn onrust en angst niet meer de overhand krijgen. Ik word daar soms zo verdrietig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid voor mijn overleden ouders.
    Kunnen zij mijn broers tot verzoening inspireren? Met de hulp van de H. Geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrede Heer,
    Schenk ons Vrede
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer Jezus Christus ontferm u over een schoondochter dat zij zich door u liefde weer verzoent met haar oude schoonmoeder. Dank Heer Jezus Christus.

      Verwijderen
    2. "Hij komt als een dief in de nacht,wees daarom WAAKZAAM"
      .God almachtige Vader schenk WIJSHEID aan Uw volk Rust en Vrede voor allen,
      Een wonder is nodig ,Wij vertrouwen op U.
      En op voorspraak van de Maagd Maria door het bidden van een extra Rozenkrans.




      Verwijderen

Een reactie posten