woensdag, 4 okt 2023

Reacties

  1. Ik vraag een gebed en hulp van God voor onze huisdokter die een lange tijd moet ophouden met werken door burn-out steun haar en haar gezin in deze moeilijke periode

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalige feestdag aan alle Minderbroeders. Vrede en alle Goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O.K. ik supporter met persoonlijk gebed tot Sint Jozef omdat Sinte Theresia van Avilla stelde dat Sint Jozef ALTIJD helpt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag zou ik,een gebedje vragen voor mijn geliefde kozijn die stervend is.We zitten in een lastige periode.Wanneer weten wij niet en ook de dokter niet.moge het gebed ons versterken in deze moeilijke periode van stillekens aan afscheid nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor vertrouwend aanvaardend loslaten _ hoe pijnlijk ook @

      Verwijderen
  5. Heer, leer mij vooruit te kijken, help mij mijn rugzak te dragen. Samen op weg, met zovele anderen, ieder met zijn/haar rugzak, elkaar dragend... Maar U bent er Heer, om ons allen te steunen en perspectief te bieden. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede Vader,
    beschem ons bij onze reis van morgen.
    Laat ons vol verwondering kijken naar Uw mooie wereld.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer. Ik vraag uw zegen over Diederik. Help hem bij zijn levensweg, help hem richting kiezen. Hij heeft het er zo moeilijk mee. Help hem stappen zetten, geef hem kracht, durf, geef hem leven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, ik wil graag gebed vragen voor onze buurjongen Louis . Hij is 14 jaar en zoekende om n juiste school en invulling te ontvangen wat hij zelf graag zou doen. Gij kent hem veel beter dan wie dan ook. Help hem, leid en bescherm hem op alle vlak. Verlicht hem zodat t geen verloren jaar is. Geef hem kracht en vooral volharding in zijn leven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid echt voor al deze jongeren en hun ouders. Het kan echt zwaar doorwegen. Zegen, kracht, liefde, echt leven... geefchet hen Heer. Amen

      Verwijderen

Een reactie posten