woensdag, 25 okt 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil bidden voor een mooie toekomst voor iedereen. Een leefbare toekomst, onze zorg voor de planeet. Een vredevolle toekomst, liefdevol voor ieder hier op aarde.
    Heer, sta ons bij het goede te doen voor alles en iedereen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer laat u voelen ! Breng geloof in uw vrede ! Geef ons dit gelovend vertrouwen. Amen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer God, ik ben blij met de talenten die ik gekregen heb. Tegelijkertijd besef ik ook dat ik deze talenten moet gebruiken ten dienste van anderen. Help mij Heer om hierin mijn verantwoordelijkheid te nemen. Sta mij bij... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gebed aub want het gaat niet zo goed. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik bid mee. Want met mij gaat het ook niet zo goed.

      Verwijderen
    2. Veel moed! Jullie namen staan geschreven in de palm van Gods hand. Vertrouw hierop!

      Verwijderen
  6. mensonderdemensen25 oktober 2023 om 10:50

    De woorden van het evangelie geven mij een grote en moeilijke opdracht.
    Vader sterk mij daarin.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten