dinsdag 17 okt 2023

Reacties

  1. Laat ons vandaag bijzonder bidden voor de vrede in het Heilig Land en voor al die plaatsen in de wereld waar de vrede bedreigd wordt. Moge liefde, verzoening en broederlijkheid een gezicht krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid hiervoor mee en vraag dat deze liefde, vrede, vreugde ook in ons eigen gezin; in de weteld rondom ons mag voelbaar sterk zijn. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee met jullie en ook voor vrede in het hart van ieder individu.
    Heer, geef de vrede in het hart van onze dochter. Maak dat ze de uit de negatieve spiraal komt en terug positiever in het leven staat.



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor jullie dochter. Ik heb regelmatig depressieve periodes en weet hoe het voelt. Ik wens jullie hoop kracht en vertrouwen toe. Sterkte

      Verwijderen
  4. Ik bid ook mee met bovenstaande intenties .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer God, heel speciaal vandaag, als antwoord op de vraag van de kersverse kardinaal van Jeruzalem, bidden wij voor vrede in het Heilig Land. Maar wij mogen de andere landen waar oorlog heerst niet vergeten in ons gebed. Wij bidden voor vrede overal in de wereld... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten