vrijdag, 13 okt 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart. Voor Vrede in de Wereld.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef vrede, Heer, geef vrede,
    De aarde wacht zo lang,
    Er wordt zo veel geleden,
    De mensen zijn zo bang,
    De toekomst is zo duister
    En ons geloof zo klein;
    O Jezus Christus, luister
    En laat ons niet alleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer God, in mijn kwetsbaarheid richt ik me tot U. Geef me kracht, zend mij Uw Geest... help mij om de draad van het leven weer op te nemen. Geef me moed om ook de kwetsbaarheid van andere mensen te zien, te erkennen en hen te steunen/dragen. Met Uw Geest en kracht zal dit zeker lukken. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag 13 oktober Fatimadag laten we veel de rozenkrans bidden Moeder Maria vraagt het het is broodnodig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In deze oktobermaand = missiemaand bid ik mee !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten