zondag, 22 okt 2023

Reacties

  1. Ik wil om gebed vragen, voor de bijeenkomst met de familie zondagmiddag. Omdat het een gezellig en leuk weerzien zou zijn. Omdat we een grote verbondenheid mogen ervaren en respect hebben voor elkaar. Elkaar aanvaarden zoals men is.
    Omdat ik mezelf aanvaard mag voelen. Jezus leg zegenend uw handen op ieder van ons en zegen dit samenzijn, moeder Maria wees bij ons.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou gebed willen vragen voor iemand die op sterven ligt. Ze vraagt dat we zouden bidden voor een vlugge en rustige dood op voorspraak van de H. Jozef.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid met u mee voor de stervende, dat zij in vrede mag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag ik een gebed vragen voor een 22 jarig nichtje die het niet meer ziet zitten. Dat ze mag beseffen dat ze er niet alleen voor staat en haar hoop mag stellen op ons Heer. Heer laat hulp op haar pad komen. Moeder Maria wees ons nabij. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid van harte mee met jullie. Ik heb zelf al jaren een angst stoornis. Gelukkig dat er ook voldoende tijd is dat ik me wel goed voel. Maar ik kon het niet alleen en heb hulp gezocht en medicatie. Sterkte!!!!!!!!!!!!!

      Verwijderen
  6. Ik bid graag mee voor alle intenties en vraag voor mezelf rust en ook vertrouwen dat alles goed komt. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer God, help ons onze naasten graag te zien. U schenkt ons onvoorwaardelijke liefde. Geef ons ook de kracht en de moed om onvoorwaardelijke liefde te schenken aan onze medemensen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor al de intenties van vandaag in verbondenheid met jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankbaar voor biddende mensen. Heer, blijf ons de kracht geven om te leven naar Uw voorbeeld. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik bid mee in verbondenheid voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten