donderdag, 19 okt 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef vrede Heer, geef vrede!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil bidden voor oprechtheid, voor authenticiteit.
    Leer ons naar onze medemens kijken met heel veel liefde en mededogen. Leer ons wat 'echt graag zien' is.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor de nieuwe werkdag. Dat de vergaderingen goed en vredig mogen verlopen en het pestgedrag mag stoppen.
    Graag gebed hiervoor. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer ik bid voor de vrede in de wereld en in de families .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wees mij nabij nu ik weer last heb van straatvrees.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer geef dat wij in vrede met elkaar verder gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer God, leer ons andere mensen te omarmen, zeker zij die in ziekte, eenzaamheid, verdriet... vertoeven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de vrede in de wereld, speciaal voor Israƫl ene Palestina
    Voor al de mensen aan wie ik beloofd heb om voor hen te bidden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten