woensdag, 1 nov 2023

Reacties

  1. Bidden wij op het feest van Alle Heiligen dat zij voor ons een steun en voorbeeld mogen zijn
    Bidden wij tot "onze" heiligen voor blijvende bemoediging, om een teken van geloof,hoop een liefde
    Bidden wij in een geest van dankbaarheid voor het voorbeeld van geduld,vergevingsgezindheid en liefde die zij ons gegeven hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor mijn mama en alle familieleden die reeds gestorven zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat alle heiligen en vooral onze naamheilige ons mogen steunen in onze liefde en opdrachten van elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heilige Moeder Theresa,
    Gij die in Libanon ten tijde van de blokkade van het vluchtelingen kamp en toen het onder vuur lag, samen met medezusters er binnentrok om de mensen te helpen, ik smeekt u en alle heiligen en krachten om een humane oplossing voor de mensen die in Israƫl en Palestina wonen. Lieve God, beweeg de harten van de wereldleiders. Laat haat niet het laatste woord hebben.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mensonderdemensen1 november 2023 om 10:19

    Ik bid mee met de vorige bede.
    Ook voor mijn ouders, familie, vrienden en collega's die gestorven zijn.
    Heer vergeef hun menselijkheid en zien naar hun goedheid. Neem hen op in uw licht. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer Jezus zegen mijn echtgenoot, zijn broers en zus en ons allen. Speciaal deze dag denk ik aan mijn schoonvader, die anderhalf jaar geleden overleden is. Er zijn nog zoveel misverstanden, onduidelijkheden trauma's enz. Help ons allen dit goed te boven te komen. Laat ons meer verbonden kunnen leven met elkaar. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten