woensdag, 18 okt 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef vrede Heer
    Aanhoor de gebeden van uw volk en wil ze verhoren. Lof en dank o Heer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook mee. En wilt U mij nabij zijn. Zodat ik me gesterkt mag voelen door U nu ik weer voel dat het geestelijk weer wat minder is. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor alle deze intenties en vraag ook gebed om meer rust en vertrouwen in de Heer Jezus.
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil bidden voor mijn gezin, mijn familie, mijn schoonfamilie. Maak dat er begrip, liefde, vreugde enz. kan zijn. Laten we ook kunnen delen met elkaar in grote verbondenheid. Als een familie het goed heeft, kunnen we mee bouwen en stralen naar de ganse wereld. Ik bid U. Geef ons leven, geef ons kracht. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer God, zend mij Uw Geest, geef me moed en kracht om het vrijwilligerswerk vol te houden. Heer, omarm al de gezinnen in nood, in oorlog, in verdriet en pijn... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten