maandag, 9 okt 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart,
    Voor Vrede in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor vrede en rust bij ouders en kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, leer mij om te leven volgens Uw wil, om barmhartig te zijn. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag bid ik mee voor de zo noodzakelijke VREDE in de hele wereld. Ik bid ook om een grote vermindering van pijnen overal: door gescheurde schouder, veel pijn in bovenarm waardoor ik zelfs de deurklink niet kan aanraken. Heb dringend 2e knieprothese nodig, want pijn trekt tot op scheenbeen maar durf - wegens hoge leeftijd - geen operatie te laten uitvoeren. Geef me moed Lieve Heer om sterk en flink te zijn. Dank U .



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid met u mee dat de pijn waar u zo veel last van hebt minder wordt.

      Verwijderen
    2. Ik bid mee want ik begrijp best wat je voelt. Sterkte,geloof en vertrouxen

      Verwijderen
  6. Ook wij bidden mee voor vrede in de wereld. Graag wil ik jullie gebed vragen om een gunst te bekomen. Wij moeten verhuizen en zijn op zoek naar een huis of appartement in deze straat dat betaalbaar is. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hemelse Vader, het is niet allemaal kommer en kwel! Wij danken U voor de prachtige dag van gisteren. Wij hadden samenkomst met onze kinderen en klein-
    kinderen(14p) Vriendschap en plezier waren voelbaar.Na afloop veel blije gezichten.
    Dank U!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor kracht en zegen in ons gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer Jezus Christus ik vraag u zegen over al hier staande intenties,en breng bij u de ziel van mijn nicht Maria die plotseling op 87 jarige leeftijd is overleden dat zij bij u mag rusten in vrede.

      Verwijderen

Een reactie posten